علامه اقبال لاهوری

علامه اقبال لاهوری

چرا اقبال لاهوری از جوانان عجم گفت و از آتش بدخشان اما در قالب اسلام و امروز ارد بزرگ می گوید در قالب عشق به میهن و آزدیخواهی؟
علامه اقبال لاهوری

علامه اقبال لاهوری

چرا اقبال لاهوری از جوانان عجم گفت و از آتش بدخشان اما در قالب اسلام و امروز ارد بزرگ می گوید در قالب عشق به میهن و آزدیخواهی؟

ثبات قیمت مواد غذایی تا پایان سال

ثبات قیمت مواد غذایی تا پایان سال    
۱۳۹۴\۰۸\۲۵ - ۵:۵۲ PM


عضو هیئت مدیره اتحادیه بنکداران موادغذایی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی گسترده ای از اقلام موادغذایی در سراسر کشور داریم، گفت: نه فقط برای شب یلدا بلکه تا پایان سال هم افزایش قیمت نخواهیم داشت.


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از رادیو اقتصاد، قاسمعلی حسنی اظهار داشت: همچنان عرضه کالاها مازاد بر تقاضاست و شهروندان هم دنبال خریدهای فله ای و انبوه نیستند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه بنکداران مواد غذایی با بیان اینکه برای دوره شب یلدا هم عرضه کافی داریم، گفت : کالاهای پرتقاضای مردم یعنی برنج ، روغن ، شکر و حبوبات به میزان زیاد تامین و عرضه شده است.

حسنی با بیان اینکه ظرفیت عرضه مواد غذایی خیلی زیاد است، گفت : ذخایر ما در انبارها زیاد است و مردم اصلا نگران نباشند چون ظرفیت افزایش قیمت هم اصلا وجود ندارد.
------------------------------------
تکذیب واگذاری ۱۶۷ شرکت تامین اجتماعی به زنجانی    
۱۳۹۴\۰۸\۲۵ - ۵:۳۷ PM


مدیرعامل اسبق سازمان تامین اجتماعی پس از برگزاری دادگاهش در پاسخ به سوالی درباره فروش ۱۶۷ شرکت تامین اجتماعی به بابک زنجانی گفت: این موضوع کذب محض هست و اصلا چنین چیزی وجود خارجی ندارد .


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، سعید مرتضوی پس از برگزاری نخستین جلسه دادگاهش درباره شکایت شکات خصوصی و بخش دیگری از پرونده تامین اجتماعی در جمع خبرنگاران حاضر شد.

این جلسه به ریاست قاضی حیدری در شعبه 1057 مجتمع قضایی کارکنان دولت و به صورت علنی برگزار شد اما رسانه ها اجازه حضور در جلسه دادگاه را نداشتند .

سعید مرتضوی پس از خروج از دادگاه در جمع خبرنگاران گفت‌: جلسه امروز در شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت به ریاست قاضی حیدری برگزار شد و موضوع جلسه دو مطلب بود؛ یکی شکایت گروه پالیزدار علیه من و دیگری شکایت وکیل سازمان تامین اجتماعی و موضوع تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی.

مدیرعامل اسبق سازمان تامین اجتماعی افزود:‌ در ابتدای جلسه نماینده دادستان، کیفرخواست هر دو موضوع را قرائت کرد و بنا به تشخیص رئیس دادگاه ابتدا گروه پالیزدار شامل عباس پالیزدار و وکیل مدافع وی و چند نفر دیگر از جمله مصطفی ترک همدانی به وکالت آقای ترابی و حاج محمود عطار و سایر افراد گروه پالیزدار که از بنده شاکی بودند، شکایتشان را مطرح کردند.

وی گفت‌: شکایت آن‌ها دو موضوع بود که در دو بند از سوی دادستان تهران بررسی شد؛ یکی افترا و دیگر اینکه آن‌ها اعتراض کردند که چرا از منزل‌شان بازرسی شده است.

مرتضوی افزود: دفاعیاتم را در دادگاه به رئیس دادگاه گفتم و فضای آن موقع را مطرح کردم و همچنین این موضوع که گروه پالیزدار با ایجاد جنگ روانی و تبلیغاتی خوراک تبلیغاتی برای رسانه های بیگانه بودند در دادگاه گفتم.

وی ادامه داد: این موضوع از مصادیق افترا در دادگاه دانسته نشد؛ ماده 697 قانون مجازات اسلامی صراحت دارد که در آن لفظ "کسی " آمده است ؛ باید یک اتهامی را به فرد مشخصی منتسب کنند و نتوانند صحت آن را اثبات کنند.

مرتضوی افزود: زمانی که مطالبی که ما گفتیم همه در دادگاه رسیدگی و متهمان آن محکوم شدند؛ بنابراین موردی برای شکایت افترا باقی نمانده بود.

وی گفت‌: بازرسی از منزل متهمان بر اساس گزارش حفاظت اطلاعات قوه قضاییه انجام شده و سیر قانونی آن طی شده است و بازپرس به آن رسیدگی کرده و اسناد سازمان بازرسی از منزل متهمان کشف و بیرون آورده شده بود؛ بنابراین بازرسی در آن زمان ضرورت داشته چون با انجام بازرسی، اسناد و مدارک پرونده های سازمان بازرسی کل کشور که طبقه‌بندی محرمانه‌ داشته از منزل این ها کشف شده است؛ بنابراین اقدام ما قانونی بوده است.

مرتضوی افزود‌: ما هیچ اقدام غیرقانونی در این پرونده انجام ندادیم و به وظایف‌مان در زمان دادستانی عمل کرده‌ایم که بر همین اساس آخرین دفاع را در این زمینه انجام داده ام.

وی یادآور شد: به لحاظ مقارن شدن وقت رسیدگی جلسه دادگاه با اذان ظهر، جلسه دوم در 16 دی ماه برگزار می‌شود.

سعید مرتضوی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که در جلسه امروز فروش 167 شرکت تامین اجتماعی به بابک زنجانی هم مطرح شد؟ گفت: از ابتدا که این موضوع در مجلس قرائت شد گفتیم موضوع کذب محض هست و اصلا چنین چیزی وجود خارجی ندارد و پس از اینکه تبلیغات زیادی بر روی موضوع انجام شد و از لحاظ مالی به عنوان سوء استفاده کلان موضوع را تلقی کردند، آن را به بازپرس دادسرای کارکنان دولت که پرونده به یکی از شعبات آن ارجاع شده بود، گفتیم و از بازپرس خواستیم که موضوع را از تامین اجتماعی استعلام کند و اگر یک شرکت واگذار شده، سند واگذاری و سند انتقال آن را ارائه کنند.

دادستان سابق تهران ادامه داد: ما از بازپرس خواستیم که از شرکت‌ها بپرسند که صورت جلسه انتقال و واگذاری اسناد و مدارک کجاست ؟ آن را ارائه دهند.

وی گفت:‌ بازپرس به موضوع رسیدگی و آن را استعلام کرد و در نهایت متوجه شدند بحث فروش و واگذاری شرکت‌ها کاملا بی اساس است و درباره این موضوع بازپرس قرار منع پیگرد صادر کرد و گفت که هیچ فروش و واگذاری در رابطه با شرکت های تامین اجتماعی رخ نداده و از اساس موضوع کذب محض است.

مرتضوی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه موضوع واگذاری مبالغی به سازمان تامین اجتماعی در پرونده بابک زنجانی چیست؟ گفت:‌ آن موضوع بحث دیگری است؛ تفاهم نامه ای در آن زمان وجود داشت که پس از آن تفاهم نامه بابک زنجانی به شماره ارزی سازمان تامین اجتماعی در مالزی پولی را واریز می‌کند و چند روز پس از واریز آن پول از سوی امریکا و اتحادیه اروپا این حساب توقیف می شود و تحت تحریم قرار می گیرد.

وی ادامه داد: ما هم در آن تفاهم نامه رعایت این احتیاط ها را کرده ایم و در یکی از بندهای تفاهم نامه آورده بودیم که اگر این پولی که واریز می‌شود مشمول تحریم قرار گیرد و به هر دلیلی وی نتواند آن را به ریال تبدیل کند و به ایران بیاورد و نتواند به حساب تامین اجتماعی بریزد،‌ ما هیچ شرکتی را واگذار نمی کنیم.

وی گفت‌: با این شرط که در تفاهم نامه آوردیم وی آن را امضا کرده است ؛ بنابراین هیچ تعهدی به سازمان تامین اجتماعی در این زمینه مربوط نمی شود.

مرتضوی یادآور شد: این پول اکنون در حساب تامین اجتماعی است، اما توقیف شده است و حدود 442 میلیارد ین ژاپن است.

------------------------------------


سالار دل ها بودن ، با ارزش تر از هر آرزویی است . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_philosopher king)

 

اُرد بر این باور است ، که بسیاری از هنرهای سنتی ، سیاهچال نیرو و توان جوانان امروز است. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher)


همسر خویش را ، به دیدار دوستان زن و مرد تنهای خویش نبریم. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_World philosopher)

خبرنگاران  آزاده ، پیشتازان رشد هر سرزمین هستندحکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of history)

بزم ها گوارا، که گیتی بزمی بزرگ برای آراستن خویش و آیندگان است .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest thinker)

به اُرُد می گویند بخشنده ترین آدمها چه کسانی هستند ؟ می گویم : مهربانان بخشنده اند کسانی که لبخندشان را ، نگاه پر امید و واژگان پر مهرشان را، به ما می بخشند و به زندگی، دلگرممان می سازند. حکیم ارد بزرگ (The greatest contemporary philosopher)

آنکه شکوه خرد و اندیشه را دید ، هیچگاه گردن کشی پیشه نکرد .  حکیم ارد بزرگ (Iranian philosopher)


فرزند بی ادب ، هر روز برای پدر و مادر ، نکبت و زشتی هدیه می آورد . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_World Philosophy teacher)

 

خردمندی از دیدگاه اُرد ،  شناخت مهربانی و کوشش در راه هم افزایی جهانی آن است. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_philosopher king)

 

آنکه می دزدد ، نفرین و خواری ابدی برای خود به ارمغان می آورد.  حکیم ارد بزرگ(پدر فلسفه جدید)

آرامش روان بسیار ارزشمند است ، چرا که هیچ ارتشی نمی تواند ، درون فرو ریخته ما را سامان بخشد.  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Father of modern philosophy)

گل زرد رنگ همیشه بهار ، سرشار از مهر است ، می توان با دادن شاخه ایی از آن ، پیمان زناشویی بست. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher)

آدم نیکخو ، هیچ گاه برای رسیدن به پول ، ارزش های همگانی را زیر پا نمی گذارد .  حکیم ارد بزرگ (Iranian philosopher)

تنهایی ، برای جوان ارزشمند و برای پیر آزار دهنده است. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the world)

 

Great Orod is one of the most important Iranian philosophers , Great Orod is one of the world's best known and most widely read and Great Orod studied philosophers , Great Orod_The greatest philosopher of the century , Great Orod_Father of modern philosophy , Great Orod_World Philosophy teacher , Great Orod_philosopher king , Great Orod_The greatest philosopher , Great Orod_The greatest philosopher of the world , Great Orod_The greatest contemporary philosopher , Great Orod_The greatest contemporary philosopher , Great Orod_The greatest philosopher of history , Great Orod_World philosopher , فیلسوف , فیلسوف ایرانی , حکیم ارد بزرگ , great orod, hakim orod bozorg, بزرگترین فیلسوف


چه بیچاره اند مردمی که ، قهرمانشان بزدل است .  حکیم ارد بزرگ (Iranian philosopher)

خرد تنها در دانسته های ما خلاصه نمی شود ، بلکه در کردار ما هویدا می گردد. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the century)

سیاستمدار نیک ، به دنبال دل و مهر مردم سرزمین خویش است. حکیم ارد بزرگ (Great Orod is one of the world's best known and most widely read and studied philosophers)

اندیشه و سخن نامداران و اساطیر زاینده است ، یاد آنان برای فرزندان سرزمین خویش ، شادی و امید به ارمغان می آورد. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_World philosopher)

آدمهای فرهمند ، به نیرو و توان خویش باور دارند. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher)

آسودگی دیگران ، بخشی از آرامش و رفاه ماست.  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Father of modern philosophy)

آنکه ناراستی پیشه نموده ، خموشی دیگران هم برایش ترسناک است. حکیم ارد بزرگ(پدر فلسفه جدید)

 

آدمهای کوچک گوشی شنوا ندارند، چشمی برای خواندن ندارند، آنها اندیشه های پراکنده خود را همچون قانون می شمارند و آنگاه که پی به اشتباه خود می برند بر زمین و زمان خورده می گیرند و می گویند: زندگی دروغی بیش نیست. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the century)

 

چه زیبایند ، آنانی که همیشه لبخندی بر لب دارند. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_philosopher king)

 

گفتگو با خردمندان و دانشوران ، پاداشی کمیاب است .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of history)

مردم آدم های صبور و یا ساکت را با ادب می نامند ، حال آنکه خموشی و صبوری سنجشی درست برای با ادب دانستن نیست. حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Philosophy and wisdom)

روان رنجور ، با زندگی در زیستگاه سبز ، دوباره پیوند خواهد زد . حکیم ارد بزرگ (Great Orod is one of the world's best known and most widely read and studied philosophers)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد